Delphine Casimir nieuw bij Auxipress
Het team van Auxipress breidt uit met de komst van Delphine Casimir als Digital Marketeer. Zij zal de ontwikkeling van de digitale marketingstrategie op zich nemen.
Lees meerHet team van Auxipress breidt uit met de komst van Delphine Casimir als Digital Marketeer. Zij zal de ontwikkeling van de digitale marketingstrategie op zich nemen.
Lees meerVia verschillende advertentieformaten zet AMP de website Distriweb.be open voor leveranciers en fabrikanten die interesse hebben om in contact te komen met de Belgische zelfstandige persverkooppunten.
Lees meerPublifer, een 100% dochteronderneming van de NMBS, zal voortaan volledig autonoom instaan voor de commercialisatie van de reclameoplossingen op het spoorwegdomein van de Belgische stations en van de More O’Ferrall billboards.
Lees meerOp vrijdagavond 2 juni weten we welke campagnes met de prijzen gaan lopen op de jaarlijkse Creative Belgium Awards, vroeger beter bekend als de CCB Awards.
Lees meerDe Persgroep brengt Dag Allemaal, Story en TV Familie onder één centrale leiding. Een taak die An Meskens, als hoofdredacteur showbizzmagazines, met onmiddellijke ingang op zich zal nemen. Ditte Van de Velde verlaat het bedrijf.
Lees meerHet derde kanaal van Eleven Sports, dat in eerste instantie enkel via de website en app bekeken kon worden, is nu ook beschikbaar op Proximus TV.
Lees meerNaast videocontent focust P-magazine.be zich op lange artikels wat ervoor zorgt dat de website de look & feel krijgt van een online magazine. De website is helemaal gratis en staat onder leiding van hoofdredacteur Greg Van Roosbroeck.
Lees meerHet radio-aanbod in België is bijzonder ruim en het landschap wordt in de toekomst nog diverser en digitaler. Benieuwd wat de mogelijkheden zijn op nationaal, regionaal en lokaal vlak? Neem dan snel contact met ons op.
Lees meerMedialaan, Space en Miguel Aguza van Ikea zijn de grote winnaars als respectievelijk regie, agentschap en adverteerder van het jaar. Marc Vossen werd Media Personality of the Year.
Lees meerJolien Tuyteleers en Tijs Dejonckheere van These Days hebben de Creative Upgrade wedstrijd gewonnen van Brightfish. Hun beloning? Een felbegeerd ticket voor de Young Lions Film Competition in Cannes.
Lees meerDe Amerikaanse krant New York Times heeft er een sterk eerste kwartaal opzitten. De goede resultaten worden aangedreven door 348.000 nieuwe online abonnees en fors hogere inkomsten uit online reclame.
Lees meerHet Belgisch team voor de Young Marketers Competition is bekend: Josse Peremans en Alicia Du Bois van AB InBev zullen ons land binnenkort vertegenwoordigen in Cannes.
Lees meer