John de Mol neemt Nederlands persbureau ANP over
Het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) komt in handen van Talpa, het mediabedrijf van John de Mol. Hij neemt alle aandelen over van huidig eigenaar Vereniging Veronica.
Lees meerHet Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) komt in handen van Talpa, het mediabedrijf van John de Mol. Hij neemt alle aandelen over van huidig eigenaar Vereniging Veronica.
Lees meerOp zondag 13 mei vieren we Moederdag en op zondag 17 juni Vaderdag. Wees er op tijd bij en ontdek welke redactionele dossiers er aandacht besteden aan deze feestdagen.
Lees meerIn Grillmasters gaan wereldkampioen barbecue Peter De Clercq en groentechef Seppe Nobels negen weken lang op zoek naar het beste grill duo van Vlaanderen. Het nieuwe programma is vanaf 5 april te zien op VIER.
Lees meerHeel wat Nederlandstalige en Franstalige radiozenders in regie bij IP Belgium krijgen nieuwe tarieven. Wat betreft het commercieel aanbod valt de grotere dekking van TopRadio en de toevoeging van VBRO op.
Lees meerRTLplay stelt alle content van RTL altijd en overal gratis beschikbaar op alle mogelijke digitale dragers. Bovendien is de inhoud volledig afgestemd op het profiel van de gebruiker en de manier waarop hij het platform gebruikt.
Lees meerMag Advertising zet in op een crossmediale combinatie van gedrukte en digitale dragers om de toekomst van 18 magazines te verzekeren. Deze combinatie garandeert meer content, interactiviteit en lezersengagement.
Lees meerOp donderdag 22 maart vond de uitreiking van de Best Brands Awards plaats, een organisatie van Serviceplan. Ikea, Gillette, Colruyt Group en Amazon.com gingen dit jaar met de prijzen lopen.
Lees meerSven Gatz zit dit voorjaar nog samen met de televisiesector over het probleem van uitgesteld kijken en verminderde reclame-inkomsten. Dat zegt zijn kabinet nadat partijvoorzitster Gwendolyn Rutten haar minister terugfloot op Twitter.
Lees meerDe verschillende nieuwsmerken van Medialaan en De Persgroep Publishing komen onder één dak onder de naam News City. Die wordt geleid door een nieuwsdirectie bestaande uit Paul Daenen, Kris Hoflack en Kurt Minnen.
Lees meerOp 3 maart lanceerde La Dernière Heure met Gourmandiz.be een nieuwe website die volledig gewijd is aan koken en recepten.
Lees meerTijdens het WK Voetbal biedt RTBF Auvio voor het eerst reclameblokken aan met ad replacement. Deze reclameblokken zijn dan specifiek voor online en verschillen van deze op televisie.
Lees meerIP Belgium neemt de provinciale radio’s Sud Radio en Antipode in regie. Vanaf 1 mei is het verantwoordelijk voor de nationale reclamewerving op deze zenders.
Lees meer