Nathalie Rahbani van Telenet is de Advertiser Personality of the Year 2019

FacebookTwitterLinkedIn

De Advertiser Personality of the Year (APOY) wordt sinds 2002 georganiseerd door PUB en UBA. Hiermee willen de organisatoren adverteerders bekronen die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak.

Nathalie Rahbani is Brand, Media & Communications Director bij Telenet. Ze startte haar carrière 16 jaar geleden bij VVL BBDO, waar ze de kneepjes van het vak leerde met projecten voor merken als Electrabel, NMBS, Mars en Mercedes. Daarna ging ze aan de slag bij Duval Guillaume waar ze onder meer werkte voor Douwe Egberts, Reborn-to-be-alive en Coke Zero.

De andere genomineerden waren Lieve Pattyn (Marketing Director bij farmaceutisch bedrijf EG) en Kris Michiels (Marketing Director en BU Lead Refreshment BeLux bij Unilever)

De jury bestond uit Kristof Ampe (Swinkels Brewery), David Favest (Touring), Harry Demey (LDV United), François Chaudoir (Space), Stijn Cavens (DPG Media), Marc Vossen (NGroup), Chris Van Roey (UBA) en Philippe Warzée (PUB).