Nathalie Rahbani start als Managing Director bij De Vloer

FacebookTwitterLinkedIn

Nathalie Rahbani start op 1 maart als Managing Director bij De Vloer. Na een klein jaar verlaat ze DPG Media, waar ze Head of Marketing was voor TV & Streaming. Daarvoor was ze 6 jaar Director Brand, Media & Communications bij Telenet.

In 2019 werd ze bekroond tot Media Advertiser of the Year (AMMA) en sloot ze het jaar af als Advertiser Personality of the Year (PUB & UBA). Ze startte haar carrière 18 jaar geleden bij VVL BBDO en werkte vervolgens bij Duval Guillaume.

Nathalie Rahbani: “Back to my roots: de reclame. Terug naar mijn eerste liefde, de liefde voor ons vak. Ik kijk er heel erg naar uit om samen met deze getalenteerde mensen het bureau verder uit te bouwen, veel mooie merken over De Vloer te krijgen en mee straf werk te maken. Slim creatief werk voor een breed publiek met steeds een knipoog, eigen aan De Vloer, is me als adverteerder vaak opgevallen. Meer van dat. Veel meer. Dit verhaal mee verder uitbouwen is voor mij een buitengewone kans. Zoveel zin in.”

Johan Roelandt, oprichter van De Vloer: “De optelsom van het talent en gedrevenheid bij de mensen in een bureau bepaalt de kwaliteit van het werk en bijgevolg de kwaliteit van het bureau zelf. Ik ben dus ongelooflijk blij dat we bij De Vloer vanaf nu ook kunnen rekenen op de kwaliteiten van Nathalie. Haar persoonlijkheid en haar ervaring aan de adverteerderskant zijn een perfecte aanvulling op het huidige team. Zowel bij het day-to-day-werk als bij de leiding van ons bureau, dat ze samen met mij, Patrick en Geert voor haar rekening gaat nemen.”