Mobvious, de nieuwe afdeling van Hi-Media Belgium, lanceert vier mobiele formules

FacebookTwitterLinkedIn

Mobvious, de nieuwe afdeling van Hi-Media Belgium speciaal voor Mobile Advertising, lanceert een viervoudig mobiel aanbod om mobiel publiek te bereiken in zowel het Branding- als in het Performance-segment.

 

Tablet Surfing biedt de adverteerders de gelegenheid om tabletgebruikers te bereiken die op het klassieke web surfen en specifieke applicaties raadplegen. Dit aanbod biedt verschillende formats aan binnen de Channels in de Hi-Mediaportefeuille: Automotive & News, Women & Lifestyle en Entertainment.

 

Volgens hetzelfde principe en het gebruik van dezelfde kanalen richt Smartphone surfing op het Splashformaat.

 

Performance stelt de adverteerders een klikaanbod (CPC) ter beschikking binnen het geheel van de Hi-Mediaportefeuille en adExchange.com. Het heeft als doel verkeer te genereren voor de adverteerders die hun diensten via het Smartphoneformaat lanceren.

 

Download Booster beantwoordt aan de allereerste behoefte in het downloaden van de mobiele applicatie die een adverteerder heeft uitgegeven. Het aanbod van Download Booster werkt met een tarief per uitgevoerde download en dit op alle platformen (Apple Store, Google Play of Windows Phone).