Minoc Media Services benoemt nieuwe Content Manager B2B en lanceert Twinkle

FacebookTwitterLinkedIn

Minoc Media Services stelt Bart Stoffels aan als nieuwe Content Manager B2B. Daarnaast lanceert de uitgeverij ook de nieuwe publicatie Twinkle die zich richt op digital commerce.

 

Als Content Manager wordt Stoffels verantwoordelijk voor de redactionele planning en productie van zowel de bestaande als de nieuwe B2B-titels van Minoc, uitgever uit Turnhout met voornamelijk publicaties over ICT. Hij zal daar zorg dragen voor de websites, magazines en events.

 

Uitgever Leo Vogels: “Met het aantrekken van Bart onderstreept Minoc haar ambitie om de B2B-tak verder uit te bouwen. Met zijn journalistieke ervaring en zijn brede, technische bagage is Bart een waardevolle toevoeging aan onze ICT-redactie. Bart Stoffels is overigens een oude bekende bij Minoc. Van 2003 tot 2013 drukte hij reeds zijn stempel op diverse B2C-publicaties zoals Clickx en PC Magazine”.

 

Naast het vakblad Smart Business zal Bart Stoffels ook instaan voor de productie van Twinkle, een nieuwe publicatie die zich volledig richt op digital commerce, oftewel e-commerce in de breedste zin van het woord. Twinkle zal zowel in print, online als in de vorm van seminaries en andere events ontwikkeld worden voor de Belgische markt.

 

Het magazine omvat nieuws, achtergrond, praktische tips, research en persoonlijke verhalen op het gebied van marketing, betalingsverkeer en domiciliëringen, customer contact, distributie, onderzoek en cijfers, techniek en wetgeving. Dit tweemaandelijkse blad zal dit jaar nog verschijnen in april, juni, september, oktober en december.