Mindshare versterkt zich met Johan Putseys en Kevin Liefooghe

FacebookTwitterLinkedIn

Begin februari kondigde Mindshare al de komst van Stéphanie Van Geit aan, nu worden er nog twee nieuwe krachten toegevoegd aan het bedrijf. Een eerste versterking is Senior Media Consultant Johan Putseys, die tientallen jaren ervaring in mediaplanning bezit en vanaf 11 maart aan de slag zal gaan bij Mindshare.

“Ik ben bijzonder verheugd dat we met Johan aan de slag kunnen. Hij is een vakman die altijd goed werk aflevert. Hij is bijzonder gedreven en ik ben er rotsvast van overtuigd dat het na 1 week gaat lijken alsof hij altijd in de groep heeft gefunctioneerd”, aldus CEO van Mindshare Gino Baeck.

Daarnaast werd ook de komst van Kevin Liefooghe aangekondigd, hij zal het audiovisuele team van Mindshare versterken. Liefooghe startte zijn carrière als stagiaire bij Space. Nadien zette hij zijn professionele loopbaan verder bij Dentsu Aegis Network als TV Buyer en bij OMD als Audiovisual Buyer. De laatste drie jaren was hij aan de slag bij zowel radio als televisie.

Liefooghe werkte in het verleden al op klanten als Reckitt Benckiser, Renault-Nissan, Pepsico en Bacardi Martini. Hij is klaar voor de nieuwe stap: “Het is met volle overtuiging dat ik mij verder wil ontwikkelen samen met het team van Mindshare. Ik kijk er naar uit om met een frisse kijk de challenges van de alsmaar veranderende kijk- en luistergewoontes in dit snel wijzigend medialandschap aan te gaan.”

Kevin Liefooghe