Michel Mabille benoemd tot Directeur Innovaties bij IPM Group

FacebookTwitterLinkedIn

IPM Group kondigt de benoeming aan van Michel Mabille als Directeur Innovaties.

Na leiding te hebben gegeven aan de regie van ProduPress (AutoGids, Le Moniteur Automobile, Immoweb, enz.) gaat hij nu een nieuwe uitdaging bij IPM aan. Gezien zijn enorme ervaring in reclame, zal hij ook de strategische partner van Henry Visart, Directeur IPM Advertising, en Benoît Rosier, Directeur RMR (Régie des Médias Régionaux) zijn.

Door deze aandacht voor innovatie heeft IPM in de afgelopen 10 jaar onder meer betFIRST, de nummer drie van sportweddenschappen in België, en Continents Insolites, de leider in authentieke eersteklas vakanties, kunnen lanceren.

Michel Mabille: “Een van mijn prioriteiten is het verenigen van vastgoedmakelaars rond het platform Logic-Immo.be om hiervan de partnersite voor professionals te maken.”

François le Hodey, CEO van IPM Group: “Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was.”