Merit Awards: de finalisten

FacebookTwitterLinkedIn

De finalisten voor de Merit Awards zijn geselecteerd door Media Marketing en worden verder gejureerd door een jury die bemand wordt door experts uit de sector.

De drie finalisten in de categorie Agency of the Year, de hoofdprijs van de Merit Awards, zijn LDV United, TBWA Belgium en These Days.

De drie kandidaten voor Media of the Year zijn Auvio (RTBF), Spott en Vice.

Burger King, Decathlon en MIVB/STIB strijden in de competitie Advertiser of the Year.

De mogelijke Creative(s) of the Year zijn Jesse Van Gysel (Mortierbrigade), Gertjan De Smet en Frederik Clarysse (BBDO), en Yannick Schoch en Wesley Kuystermans (LDV United).

Twee campagnes van FamousGrey (‘Ketnet Dub’ en ‘The Tailor-Made Fluo Jacket’ voor Volvo) komen uit tegen ‘Probably TEDx’ van Happiness voor Carlsberg in de competitie Campaign of the Year.

Wat betreft Self Promo of the Year gaat het tussen ‘Onze CEO kondigt groot nieuws aan’ van LDV United, ‘Ik doe hier godverdomme alles’ van De Vloer en ‘Pearl’ van DDB voor BAM.

Ter herinnering, de jury zal voorgezeten worden door David Favest (Marketing Director, MIVB). Aan zijn zijde vinden we Madeleine Leclercq (Founder & Account Strategy, Tramway21), Isabel Peeters (Managing Director Client Services, BBDO), Davy Caluwaerts (Managing Director, Zenith) en Gregory Ginterdaele (Creative, DDB).

Het palmares van de Merit Awards wordt onthuld tijdens de Merit Awards Night die op 25 januari plaatsvindt in de Key-West in Brussel.