Mediahuis en Jani Kazaltzis slaan de handen in elkaar

FacebookTwitterLinkedIn

Mediahuis en Vlaanderens bekendste stylist Jani Kazaltzis slaan vanaf 1 juni de handen in elkaar. Vanaf dan zal Mediahuis instaan voor het inhoudelijke aspect en de verdere groei van het online feel good contentplatform Jani TV. Mediahuis Connect neemt als regie de commercialisering van Jani TV voor haar rekening. Bovendien zal Jani, naast zijn VIER- en VIJF-programma`s, exclusief voor Mediahuis en haar titels, digitale video formats gaan ontwikkelen.

 

Jani TV ging eind 2014 van start en zit vanaf vandaag ook in een nieuw kleedje. Naast een vernieuwde look & feel wordt er nog meer ingezet op exclusieve videocontent waarbij kort en licht verteerbare formats met een hoog fun-gehalte de leidraad zijn.

 

Een vernieuwde redactie zorgt hierbij voor een optimale voeling met de actualiteit door elke dag nieuwe content aan te bieden, niet alleen via video maar ook via blogposts en een dagelijkse nieuwsbrief.

 

Naast praktische styling tips en beauty tricks biedt Jani TV ook ruimte voor een breder kader met onderwerpen als een evenwichtige levensstijl, gezond en lekker eten, interieur, maar ook Hollywood-nieuws.

 

Zie hier al enkele nieuwe formats:

–    In de dressing: Jani duikt samen met een BV de kleerkast in en komt op die manier te weten hoe belangrijk kleding voor hem of haar is

–    Vraag het aan Jani: een verzoekformat met stylingvragen beantwoord door Jani in een hapklaar filmpje

–    Styling labs: praktische en inspirerende stylingtips die inspelen op de laatste trends en must-haves

–    What to hair: de laatste kapseltrends en hoe je er zelf mee aan de slag kan

–    Make-up your mind: handige make-up tips en trends

–    Nieuws uit Hollywood: een selectie van de belangrijkste internationale celebrity berichten

 

Als actueel en inspirerend contentplatform spreekt Jani TV een brede doelgroep aan van consumenten op zoek naar informatie en inspiratie rond lifestyle in de brede zin van het woord. Dit biedt meteen ook een waaier aan mogelijkheden voor adverteerders.

 

Peter Verrept, Business Development Manager Video: “Via Jani TV kunnen we adverteerders op een unieke manier in de schijnwerpers plaatsen. Naast klassieke advertising mogelijkheden zijn bijvoorbeeld ook redactionele integraties mogelijk. Met Jani TV zullen we de kaart trekken van native storytelling, content die naadloos aansluit bij de doelgroep, helemaal op maat van een commerciële partner die bewust kiest voor beleving én activatie”.