Mediahuis Advertising lanceert inspiratieplatform BLIJF

FacebookTwitterLinkedIn

De zomer van 2020 wordt er één om nooit te vergeten: onze vakantieplannen zijn stevig door mekaar geschud en het coronavirus besliste dat we op een andere manier op vakantie zullen gaan. Bij Mediahuis Advertising garanderen ze een warme zomer met het nieuwe inspiratieplatform BLIJF.

BLIJF is een breed lifestyleplatform dat de Belg oproept en inspireert om te blijven tafelen, renoveren, ontdekken, sporten enz. Het platform gidst de consument die tijdens de zomermaanden op zoek gaat naar zorgeloze lokale activiteiten en accommodaties: de dagjestoerist, de vakantieganger en zelfs de globetrotter wordt overtuigd van de troeven die ons land in petto heeft.

Op het platform kan jij met jouw merk ook je verhaal delen, bijvoorbeeld door middel van branded content of een native video. De experts van MH Brand Studio helpen jou om een relevant verhaal te brengen dat de lezer ongetwijfeld in eigen land doet blijven.

BLIJF ook op de radio en op de televisie

BLIJF krijgt een afgeleide op de radiozenders Nostalgie en NRJ en op de regionale televisiezenders ATV, TVO, ROBtv en TVL. Bij Radio Nostalgie en NRJ opent een dagelijkse BLIJF-rubriek en ook op de regionale zenders neemt Ben Roelants BLIJF elke dag mee in ‘Trends, het zomer-lifestyle programma.

Redactionele specials

Naast nieuwssites, radio en televisie, komen er ook tal van zomerspecials in Het Nieuwsblad Check, De Markt (Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen), Het Nieuwsblad NU en De Standaard Magazine, met premium advertentieposities of mogelijkheden tot redactionele integratie.

Onder het motto “Toerist in eigen land” schenken De Standaard en Het Nieuwsblad deze zomer honderden gratis tickets aan hun app-lezers. Ook jij kan als merk jouw kar hier mee aanhangen.