Mag Advertising loodst 18 magazines naar digitale tijdperk

FacebookTwitterLinkedIn

Mag Advertising beschrijft zichzelf als de regie die magazines naar het digitale tijdperk loodst. Met multiplatformcontent, een sterk crossmediaal aanbod in het noorden en het zuiden van het land, creatief databeheer, native advertising en brand safety zijn 18 magazines verzekerd van een toekomst.

Mag Advertising bereikt met meer dan 1,4 miljoen exemplaren en bijna 4 miljoen contacten 40% van de Franstalige VVA’s. De regie wil benadrukken dat magazines altijd al een gunstig medium zijn geweest voor adverteerders. Het vertrouwen dat lezers in hun magazines hebben, straalt af op de merken die er hun reclameboodschappen in plaatsen.

Verhoogde aandacht, een sterke emotionele band en een relevante drager: meer dan eender welk medium bieden magazines een kwalitatieve context. Daardoor kunnen adverteerders op een duurzame manier aan hun merk bouwen.

Bovendien zet Mag Advertising in op een crossmediale combinatie van gedrukte en digitale dragers. Deze combinatie garandeert meer content en interactiviteit, waardoor het engagement van lezers nog sterker wordt. Het is bewezen dat digitale platformen de inhoud van een magazine verrijken en daar speelt de regie handig op in. Lezers worden gestimuleerd om een website te bezoeken, informatie op te vragen of zelfs aankopen te doen.