Konverto, een nieuw gezamenlijk online performance aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

Concentra, VRT, Telenet, Ultratop en 9lives bundelden hun krachten en ontwikkelden een nieuw gezamenlijk online performance aanbod op de Belgische markt onder de naam ‘Konverto`.

 

De oprichters willen daarmee een kwalitatief aanbod op vertrouwde Belgische mediasites aanbieden waar zij zelf de volledige controle over behouden. De motor achter dit initiatief is een efficiënt ad serving systeem dat prioriteit geeft aan campagneoptimalisatie.

 

Konverto belooft een gezamenlijke dekking van 64% op de Belgische surfers, wat een sterke variant oplevert voor internationale spelers met een gelijkaardig aanbod. Het doel van het project bestaat erin om budgetten van internationale spelers te linken aan lokale sites.

 

Het Konverto-team, onder leiding van Koen Van Rhijn, bestaat uit een Lieselot Vandenbroucke (Business Development Manager), Pamela Dockier (Product Manager) en een 3-koppig ad-operations-team met Bart Verbeiren aan het hoofd.

 

Meer gedetailleerde informatie vindt u hier.