Jet Magazine viert vijftigste verjaardag met gouden verjaardagseditie

FacebookTwitterLinkedIn

Dit jaar viert Jet Magazine, het gratis huis-aan-huisblad van Mediahuis, haar vijftigste verjaardag. Dit wordt extra in de bloemetjes gezet met een gouden verjaardagseditie die vanaf 3 mei bedeeld wordt in 354.000 Limburgse brievenbussen.

De lancering van het magazine in de herfst van 1971 was een Europese primeur, want een gratis bedeling van een magazine in vierkleurendruk was tot dan ongekend in Europa. Naast het printmagazine werd er de afgelopen jaren ook sterk ingezet op de online aanwezigheid. Onlangs nog werd de Jet Scanner gelanceerd: deze scantechnologie zorgt ervoor dat de lezer fijne extra’s achter een aantal redactionele rubrieken kan ontdekken. Dit zorgt voor een uniek digitaal verlengstuk.

Het succes van Jet is er één waarbij (regionale) adverteerders kunnen rekenen op een sterk bereik, gecombineerd met redactionele inhoud geschreven op maat van Jet en de Limburgse lezer.

Catherine Mathieu, Product Manager: “Jet is meer dan ooit uitgegroeid tot een shoppingmagazine met heel veel trouwe regionale adverteerders en lezers. Stijlvolle advertenties die zorgen voor een groot bereik, relevante content en een eigentijdse lay-out kenmerken Jet. Daarbij zijn we in de loop der jaren altijd blijven innoveren en hebben we een sterke relatie opgebouwd met onze adverteerders.”

De advertentietarieven en contactgegevens van Jet Magazine kunnen geraadpleegd worden in onze database.