JCDecaux plaatst reclameschermen aan ingangen van de belangrijkste Delhaize-winkels in België

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux België heeft een samenwerking afgesloten met Ahold Delhaize België, en dit voor een periode van 5 jaar, hernieuwbaar. Uiterlijk op 1 juli 2022 zal JCDecaux de advertentieruimte op de digitale schermen bij de ingangen van de belangrijkste Delhaize-winkels op de markt brengen.

120 digitale schermen in 75 inch ultra HD zullen worden verspreid over 104 Delhaize winkels. De betrokken winkels, gelegen in Antwerpen, Luik, Namen, Leuven, Gent, enz., zijn de grootste in het Delhaize-netwerk. Ahold Delhaize is de nummer 2 retailer in België met een marktaandeel van 22,8%. In 2021 verwelkomden de Delhaize-winkels gemiddeld 5,3 miljoen bezoekers per week.

De digitale schermen, die voor 80% bestemd zijn voor de communicatie met de adverteerders en voor 20% voor de communicatie van Delhaize, zullen een communicatiemogelijkheid bieden die real time gecontextualiseerd kan worden.

De ingezette schermen zullen worden geïntegreerd in het programmatic-aanbod van JCDecaux België via het VIOOH Exchange-platform, naast de 1.000 digitale schermen van JCDecaux die al in België aanwezig zijn in winkelcentra, Carrefour-winkels, Brussels Airport, Luik en Brussel, en in de Brusselse metro.

Wim Jansen, CEO JCDecaux België, Luxemburg en Israël: “De digitale schermen zullen de onderneming en haar merken een kwalitatief contactpunt bieden met de klanten op de plaats van aankoop. Een kans voor adverteerders om consumenten te bereiken en hun communicatie aan te passen aan de dag, het tijdstip, het weer, enz. Communicatie op maat, zodat de juiste boodschap op het juiste moment wordt uitgezonden. Deze samenwerking versterkt eens temeer het digitale aanbod van JCDecaux in België.