JCDecaux MetroBusTram: nieuwigheden in 3 Brusselse metrostations

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux pakt uit met drie nieuwigheden in de Brusselse metro.

Om te beginnen is er de lancering van een groot panoramisch digitaal HD scherm van 12m² in het hart van station Montgomery. Dit station verwelkomt 6,5 miljoen reizigers per jaar, waarvan een groot deel studenten en mensen uit de hogere sociale klassen.

Ook in station Merode, waar adverteerders de wijken rond het Jubelpark en de Tongerenstraat kunnen coveren, is er een nieuwe reclamemogelijkheid. Aan de ingang van het station vindt u voortaan een imposante 21m² backlight. Station Merode telt 3,5 miljoen reizigers per jaar en is het meest bezochte station door de expats van de Europese instellingen.

Adverteerders die zich eerder willen richten op de Brusselse ‘fashion addicts’ kunnen terecht aan de ingang van station Naamsepoort. Ook daar staat een 21m² backlight aan de ingang. Het station wordt jaarlijks bezocht door 4 miljoen reizigers en is de ideale uitvalsbasis voor shoppers.

JCDecaux biedt een grote mate van flexibiliteit: korte of lange termijn, dynamische content en diverse mogelijkheden om op maat te plannen.