JCDecaux haalt exclusieve reclameconcessie van de Luxemburgse Spoorwegen binnen

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux Luxembourg heeft de exclusieve reclameconcessie binnengehaald van de Société Nationale des Chemins de Fer Luxembourgeois (CFL), dit naar aanleiding van een aanbesteding en voor een periode van acht jaar.

In de loop van 2018 zal JCDecaux instaan voor de installatie, het beheer en de commercialisatie van de reclamedragers in de stations van het Groothertogdom Luxemburg. Met jaarlijks 22,5 miljoen passagiers is CFL de grootste en belangrijkste transportmaatschappij in het land.

JCDecaux zal haar ervaring en vakkundigheid ter beschikking van CFL stellen om zowel de ervaring van de reiziger als de zichtbaarheid van de reclame te optimaliseren. Zo zullen de borden in het centraal station van de hoofdstad Luxemburg digitaal worden.

Voor de adverteerders bieden deze digitale borden een grote mate van flexibiliteit, zowel op het vlak van planning als op het vlak van segmentatie van het publiek. Intelligente tools zullen dynamische content mogelijk maken om campagnes in real time aan te passen, in functie van bijvoorbeeld de weersvoorspelling of sportuitslagen.