JCDecaux commercialiseert de Vision Kiosk schermen van HighCo Shelf Service

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux zal exclusief de reclameruimte op de digitale Vision Kiosk schermen van HighCo Shelf Service commercialiseren. De regie versterkt op die manier zijn huidig aanbod bestaande uit 110 schermen van 72” die buiten vlak voor de ingangen van de Carrefour hyper- en supermarkten staan.

Hieraan worden voortaan 132 schermen van 55” toegevoegd die zich aan de ingangspoortjes in de winkel bevinden. Het Digital Carrefour netwerk zal op die manier zowel het aantal locaties als de contactfrequentie in de winkels verhogen. In totaal zullen er 100 Carrefour-winkels gedekt worden door dit 100% digitale netwerk met 242 schermen.

Wim Jansen, CEO van JCDecaux Belux, legt uit: “We zijn tevreden met deze nieuwe evolutie in ons digitale aanbod bij Carrefour. Deze ontwikkeling staat ons toe meer digitale schermen aan onze adverteerders aan te bieden, met een grotere reach van winkels en een repetitie van de boodschap op de touchpoints. Dit zorgt voor een nog grotere doeltreffendheid van het netwerk om zo veel mogelijk consumenten te bereiken vlak voor hun aankopen.”

Adverteerders kunnen op een flexibele manier de digitale schermen aan het verkooppunt inzetten en hierdoor wekelijks bijna 2 miljoen consumenten bereiken, vlak voor hun aankopen. Deze oplossing zal aangeboden worden aan de markt door het JCDecaux Retail team, geleid door Sébastien Lemmens.

Daarnaast zal de bestaande samenwerking tussen JCDecaux en Carrefour inzake het delen van gegevens gelinkt aan transacties op basis van klantenkaarten uitgebreid worden naar de bijkomende winkels. Deze gegevens zorgen ervoor dat de aangekochte productcategorieën, het tijdstip van aankoop en de profielen van de shoppers geïdentificeerd kunnen worden. Hierdoor kunnen adverteerders hun digitale affichagecampagne optimaliseren in functie van deze parameters en naargelang hun specifieke doelstellingen.