InterMedia lanceert inPELT

FacebookTwitterLinkedIn

InterMedia, uitgever van huis-aan-huisbladen zoals Flash, Puur, MAXzine en Ziezo, lanceert de twaalfde regionale editie van de infokrant inUwgemeente. Vanaf 12 september mogen inwoners van Overpelt en Neerpelt de eerste inPELT in de brievenbus verwachten.

Met inPELT houdt InterMedia de inwoners van Overpelt en Neerpelt op de hoogte van lokaal nieuws, gemeenteberichten, evenementen in de buurt, vacatures en wachtdiensten. “We distribueren inPELT om de twee weken”, zegt Filip Aerts, eigenaar van InterMedia. “Het huis-aan-huisblad wordt gratis bedeeld met een oplage van 12.463 stuks. Als handelaar blijkt dit een ideale formule om hyperlokaal te adverteren en visibiliteit te creëren.”

Nummer 12

De infokranten dekken momenteel een groot deel van Limburg en de Kempen. Naast inPELT zijn er ook tweewekelijkse uitgaven van inMOL, inBALEN, inLOMMEL, inDESSEL/inRETIE, inZONHOVEN, inBERINGEN, inHEUSDEN-ZOLDER, inLUMMEN, inLEOPOLDSBURG en inHOUTHALEN-HELCHTEREN. inARENDONK wordt wekelijks bedeeld.

Groot lokaal bereik

In tijden van digitalisering blijkt print het lokaal nog altijd erg goed te doen. “De kracht van regionale advertenties is niet te onderschatten”, zegt Aerts. “Via onze infokranten bereik je de doelgroep die dicht bij je onderneming staat. Je communiceert als handelaar over je opendeurdagen en promotionele acties of je publiceert vacatures.

Puzzels en zoekertjes

Voor de lezers zijn er naast de gemeentelijke nieuwsberichten, evenementen en wachtdiensten ook puzzelwedstrijden en de mogelijkheid om zoekertjes te publiceren. “In één regio maar ook over de gemeentegrenzen heen. Ideaal om bijvoorbeeld een babysit te zoeken, een appartement aan zee te verhuren of een bijverdienste te promoten.

In onze database vind je de tarieven 2018.