Uitgeverij InterMedia, Kempenklok en Folderbezorging.be profileren zich niet langer als aparte ondernemingen, maar gaan voortaan door het leven als één groep: InterMedia.
Met vestigingen in Beringen en Rijkevorsel is InterMedia een creatief agency en tegelijkertijd uitgever van regionale bladen zoals Flash, Puur, Ziezo, inUWgemeente, MAXzine en Kempenklok.
Met deze samenvloeiing wil InterMedia zijn klanten een breder gamma en een nog betere ondersteuning bieden.
“Vanaf 17 september komen we met een nieuwe naam voor de groep naar buiten: InterMedia. Hierdoor willen we aan onze klanten laten weten dat alles onder één dak gebeurt”, zeggen zaakvoerders Filip Aerts, Tine Schepers en Elfie Aerts. “De tagline ‘ContentMakers’ dekt bovendien de volledige lading. We maken content in alle soorten, maten en vormen. En streven altijd naar contente klanten.”
“Het medialandschap evolueert razendsnel. Vroeger kon onze klant in één blad adverteren, vandaag moet hij per doelgroep een ander kanaal kiezen én de boodschap aanpassen. InterMedia blijft – tegen alle tendensen in – stijgen in print. We hebben intussen een bereik van meer dan 1,5 miljoen lezers in Limburg, de Kempen en Vlaams-Brabant. Daarnaast zetten we ook fors in op online. Onze creatieve en digitale afdelingen blijven groeien. De afgelopen maanden hebben we nog nieuwe medewerkers aangeworven. De teller staat nu op 22 en daar stopt het wellicht niet.”