Integreate, de nieuwe creatieve advertisingcel van DPG Media Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

DPG Media Advertising lanceert Integreate. Na de samensmelting van de creatieve advertentie-afdelingen van het voormalige MEDIALAAN en de Persgroep Publishing is het nu tijd voor één duidelijk, sterk gezicht. Integreate blinkt uit met haar geïntegreerde aanpak en straffe creativiteit: het gouden duo voor campagnes met impact.

Tijl Sacré, Creative Director bij DPG Media Advertising: “Als creatieve advertisingcel hebben we één doel: de business van onze adverteerders helpen groeien door op ieder moment de juiste marketingoplossing te bieden. Daarom doen we wat nodig is: blijven investeren en innoveren. De tijd dat media gezien werden als aankoopplatformen voor advertentieruimte is al lang voorbij. Integreate wil een partner zijn voor adverteerders, media agencies en reclamebureaus en hen vooruitduwen met een creatief, geïntegreerd communicatieverhaal op maat.”

Integratie + great = Integreate

Integratie is de motor van creativiteit. Winnen kan je nu eenmaal niet alleen. “We worden letterlijk omringd door de mediamerken en redacties van DPG Media. Dat maakt ons uniek. Ons geïntegreerd team vertaalt de doelstelling van adverteerders naar een ‘great’ idee dat we als sterk verhaal uitrollen in een crossmediaal plan.” Daarvoor heeft Integreate alle expertise in huis: een sterke digitale knowhow, een native team dat focust op storytelling en content, een audiovisueel team dat adverteerders aan tv-programma’s linkt, experten op vlak van social media en influencing, enzovoort. “Ieder kanaal verdient aangepaste creatieve content die de lezer, kijker, luisteraar en surfer weet te boeien. Enkel zo zet je dingen in beweging. Onze nieuwe naam ‘Integreate’ straalt onze filosofie perfect uit.”

Creatief maatwerk

Om het hart van de consument te veroveren, moet je als merk vandaag een duidelijk en relevant verhaal brengen dat de consument van jouw meerwaarde weet te overtuigen. “Creatieve content is een ideaal middel om die boodschap over te brengen. En dat niet alleen. Ons aanbod is in die mate gegroeid dat we de consument ook kunnen aanzetten tot aankoop of een ander conversie-doel. Dat bewijzen onze data.” Steeds meer merken hebben de noodzaak begrepen en kloppen bij Integreate aan voor creatieve campagnes. “Grote FMCG-klanten, maar evengoed lokaal gedreven adverteerders. Iedereen die via onze merken en titels wil communiceren kan bij ons terecht voor een creatief idee op maat. Met sterkhouders als Blind Getrouwd, Q Beach House en The Masked Singer, nieuwkomers als NINA & The City, Huis Gemaakt, de nieuwe telenovelle Lisa en nog zoveel meer zijn we er helemaal klaar voor om in 2021 te knallen.”