White Paper Mobile, sharing learnings for an efficient mobile internet strategy

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Isobar en Rossel Advertising schrijven samen een mobile white paper

 

De verkoop van smartphones en tablets neemt exponentieel toe. De evolutie is niet meer te stoppen. Toch blijkt dat het aantal adverteerders dat bereid is mobiele campagnes te voeren, zeer gering is. Om deze kloof te overbruggen hebben de experts van Isobar en van Rossel Advertising hun krachten en ervaring gebundeld en besloten een white paper uit te brengen.

 

In acht hoofdstukken geeft dit witboek de antwoorden op de vragen van de twijfelende adverteerders. Waarom een mobiele campagne voeren? Voor de geeks, of voor iedereen? Gaat het om een eenvoudige gadget of strategie op lange termijn? Merkimago of werving? Bannering of Application? En met het oog op welke resultaten? Welke valstrikken dienen vermeden?

 

Heel wat vragen die de mobile-experts van Rossel Advertising en Isobar efficiënt beantwoorden. Gestaafd aan de hand van duidelijke voorbeelden van performante campagnes en getuigenissen van baanbrekende adverteerders.
Om de inhoud van dit werk zo ruim mogelijk kenbaar te maken, hebben Isobar en Rossel Advertising dit werk in première verstuurd naar een selectie adverteerders.

 

Vandaag is de digitale versie hiervan ter inzage via de link www.wpmobile.be.

 

Perscontacten:

Rossel Advertising – Jérôme Geneste – jerome.geneste@rossel.be – T : 02 225 56 99

Isobar – Matthieu Vercruysse – matthieu.vercruysse@aemedia.com – T : 02 663 51 24