Space Essentials – Drie recepten om een keuze te maken uit het nationaal aanbod affichage 2m²

FacebookTwitterLinkedIn

PTOC, de expert in ‘out-of-home media` of buitenreclame die werkt voor Space, heeft net een studie
afgerond over het brede universum van het stadsmeubilair. PTOC maakte gebruik – maar niet uitsluitend – van de CIM-gegevens over affichage om de geografische sterktes en zwaktes te identificeren in het nationale aanbod voor klein formaat.

 

In een notendop:

• Voor stadsmeubilair heeft een adverteerder in België de keuze uit duizenden (al dan niet nationale) mogelijkheden, vanwaar de noodzaak van een analyse.

• PTOC stelt minstens 3 evaluatiemethodes voor, waarvan er twee rechtstreeks gebaseerd zijn op de CIM Affichage-studie.

• Alle methodes tonen aan dat een echt nationaal aanbod niet bestaat: elk heeft zijn sterktes en zwaktes in functie van het beschouwde geografische universum.

• De analyse laat ook toe om een optimale complementariteit tussen netwerken te bepalen.