Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Readers drawn by familiar newspaper format on iPad

  In this document you can find the results of a pilot study from Visiolink in collaboration with Aarhus University. Under the banner ‘Publishing in a digital future` they want to identify which types of digital content future newspaper reader...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Europeaan houdt vast aan traditioneel tv kijken

  Uit een jaarlijks internationaal onderzoek van KPMG bij 9.000 consumenten naar de wijze waarop zij omgaan met digitale en traditionele media blijkt dat televisie kijken wereldwijd nog steeds de meest populaire tijdsbesteding is als het gaat...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Outdoor Ad Spends – MDB 2012

De jaarlijkse investeringen in affichage* zijn gestegen (+4,8 %) en bedragen nu voor het eerst in hun bestaan meer dan 300 miljoen euro (...).   We herhalen voor alle zekerheid dat de MDB-meting enkel de brutobedragen omvat. Bij ongewijzig...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Zeven op tien Belgen actief op sociale netwerken

  Dit IAB-onderzoek brengt het social media gebruik van de Belg in kaart. 69% van de Belgen is lid van minstens één sociaal netwerk. Gemiddeld zijn we actief op 1,4 sociale netwerksites maar een minderheid van 2% is zelfs lid van vijf of meer...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Global Ad Spending Rises 4,3% in Q3 2012

  The global advertising market saw healthy growth during the third quarter of 2012, according to Nielsen`s quarterly Global AdView Pulse report. Spending was up 4.3 percent over Q3 2011, to $139 billion. This gain outpaced the 2.7 percent gr...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 89 90 91 92 93 99 100