Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

UMA analyseert mediaruimtekosten: evolutie 2007-2012

De UMA (United Media Agencies) heeft de studie van de ruimtekost-evolutie in de reclame van 2007 tot 2012 geactualiseerd.   De evolutie van de prijzen en kosten per 1.000 contacten werden apart berekend voor de belangrijkste media sinds 20...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Twitter Forecast Up After Strong Mobile Showing

  According to a new forecast by eMarketer, Twitter`s ad revenue could more than double this year to reach $583 million.   This surge in ad dollars is largely powered by an increased interest in mobile advertising on Twitter. Mobil...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Engagement Survey

Sanoma Media is proud of their new baseline BECAUSE ADVERTISEMENT IS ABOUT ENGAGEMENT. It perfectly captures what Sanoma Media is about: “We are confident that we possess exceptional advantages in-house to give your advertising the best chance of su...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

BDMA – Gedragscode

  De Belgian Direct Marketing Association (bdma) heeft als doelstelling de promotie en de verdediging van direct marketing te bevorderen.   Ten einde een samenhangend en transparant beeld te kunnen aanbieden aan het publiek, heeft de bdm...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash CIM Radio – Golf 2012-3

  Voornaamste resultaten – Noorden In het algemeen blijft het radiobereik eerder stabiel: • 92.1% van de 12 jaar en ouder verklaart de afgelopen maanden naar de radio te hebbengeluisterd (ofwel +0.9 punt ten opzichte van het 2e trimester 20...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

7% surft naar social media tijdens toiletbezoek

  IAB Belgium peilt naar plaatsen en momenten waarop we social media raadplegen. De forse toename van het aantal mobiele platformen - zoals smartphones en tablets – maakt het mogelijk om overal en op vrijwel elk tijdstip online te zijn. Bijna...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Readers drawn by familiar newspaper format on iPad

  In this document you can find the results of a pilot study from Visiolink in collaboration with Aarhus University. Under the banner ‘Publishing in a digital future` they want to identify which types of digital content future newspaper reader...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 88 89 90 91 92 99 100