Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

The Personal News Cycle: How people consume news

  Contrary to the conventional wisdom about media consumption dividing along generational or political lines, a new survey finds that the nature of the news itself—the topic and speed of the story—largely determines where people go to learn...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Print 2012-2013/2: the digital rescue

  De resultaten van de persbereikstudie 2012-2013/2 zijn gisteren gepubliceerd. Deze publicatie is het begin van een nieuw publicatieritme. Vanaf nu zullen de resultaten namelijk 2 keer per jaar worden uitgegeven. Dit is steeds gebaseerd op een...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Dentsu Aegis Network Key Facts

  De Media Key Facts, ons jaarlijks naslagwerk, geeft een beknopt overzicht van het Belgisch medialandschap en bevat een heleboel essentiële informatie over de verschillende media en touchpoints.   De evolutie van bereikcijfers en tarie...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Newsletter

Space Essentials – MDB 2013 het tactische jaar

  Publicatie van de eerste versie (een tweede, eind februari, zou tot kleine nuances kunnen leiden) van de Nielsen-gegevens (ex-MediaXim) over de waarde van de media-investeringen in België; deze versie werd afgesloten in december 2013. Deze s...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 80 81 82 83 84 99 100