Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Video Ad Spend Study

  The survey of 297 buy-side executives conducted by the research firm Advertiser Perceptions uncovered a prevailing optimism around digital video, with nearly two-thirds of advertisers (65%) anticipating that they will spend more on digital ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Berichtenapps: het nieuwe gezicht van de sociale media

  Mediabrands Audience Platform, het digitale bureau van IPG Mediabrands, publiceert zijn analyse: "Berichtenapps: het nieuwe gezicht van de sociale media". Dit onderzoek tracht het succes van deze apps te doorgronden door hun geschiedenis, h...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Marketing in a multiscreen world

In het PDF-document vindt u een onderzoek van Millward Brown over de globale tijdsbestedingen in media (p.1-51) en de specifieke resultaten van de Amerikaanse markt (p.52-103).   Het marktonderzoeksbureau heeft achterhaald dat de tijdsbest...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Media Use in the European Union

The Standard Eurobarometer 80 survey was conducted between 2 and 17 November 2013 in 34 countries or territories: the European Union's 28 Member States2, the five candidate countries (the former Yugoslav Republic of Macedonia, Turkey, Iceland, Monten...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Verslag van de Staten-Generaal van de Media 2014

Op 17 februari 2014 werd de Staten-Generaal van de Media georganiseerd. Een verslag van het kopstukkendebat en de parallelle sessies (met als onderwerpen: talent - convergentie - Digitale (r)evolutie in de nieuwsmedia - radio) werd gepubliceerd op de...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 79 80 81 82 83 99 100