OMD Flash Reclame-investeringen 2014-01
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor januari 2014....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor januari 2014....
Lees meerMeer Belgen kopen online, ze doen het vaker, maar ze geven gemiddeld minder uit. Dat blijkt uit de vierde e-commercestudie van Comeos. Online shoppen is dus een gewoonte` geworden bij drie surfers op vier. Voor het vierde jaar op rij liet ...
Lees meerEen vreemde voorspelling als blijkt dat online videoreclame de laatste jaren een spectaculaire groei met gemiddeld meer dan 40% per jaar kende in de VS. Na 2014 zal de groei wel afnemen tot 14% in 2018. Dit betekent dat in 2018 de omzet van tv-reclam...
Lees meerPwC heeft zijn jaarlijkse Global Entertainment & Media Outlook uitgebracht. De opmerkelijkste resultaten worden hieronder uiteengezet. Er wordt verwacht dat nà 2018 er meer wordt uitgegeven aan internetreclame dan aan reclame op TV....
Lees meerDit eBook helpt u om uw influencer relations strategie te ontwikkelen, te implementeren en te meten. Lees hoe u een gericht influencer relations programma opzet, met concrete tips voor: planning en 'best practices' het meten van ...
Lees meerHoe het juiste wereldwijde communicatiemodel uw ROI kan verhogen Communicatiemanagers staan voor een lastige taak: ze moeten meer aan internationale communicatie doen, met minder budget en de efficiency van communicatie staat onder druk,...
Lees meerZelfgebreide mutsen en homemade pompoentaart. Dat is het type foto`s dat we deze herfst op onze Facebookpagina zullen posten. Crocoonen creatief cocoonen is immers dé trend van dit najaar volgens de Consumeter, de intelligente consumentenbarome...
Lees meerEen opvallende trend. Dat is het minste wat je kan zeggen van de eerste tendens die de Consumeter, een intelligente consumentenbarometer gelanceerd door Kapaza.be, onder de aandacht brengt. Staycation` belooft dé trend van de zomer te worden...
Lees meerKapaza.be`s Consumeter legt nieuwe trend van serendipiteit (gelukkig toeval) bij jongeren bloot waardoor de populaire zoekertjessite nu uitpakt met de Verras me` knop Zijn ze traditioneel of hypervooruitstrevend? Generation Y wordt met de...
Lees meerMobile display surpasses 10% share of total display for the first time Online video breaks 1bn barrier Paris 20 May 2014 At the 8th edition of its annual Interact conference IAB Europe today announced that online advertising ...
Lees meerDe UMA (United Media Agencies) heeft de studie van de ruimtekost-evolutie in de reclame van 2008 tot 2013 geactualiseerd. De evolutie van de prijzen en kosten per 1.000 contacten werden apart berekend voor de belangrijkste media sind...
Lees meerThe survey of 297 buy-side executives conducted by the research firm Advertiser Perceptions uncovered a prevailing optimism around digital video, with nearly two-thirds of advertisers (65%) anticipating that they will spend more on digital ...
Lees meer