MediaXim: Reclame-investeringen 2012 Q3 – 2011 Q3
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2012 Q3 - 2011 Q3 en 2012 Q1-Q3 - 2011 Q1-Q3, op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2012 Q3 - 2011 Q3 en 2012 Q1-Q3 - 2011 Q1-Q3, op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid....
Lees meerTussen mei en juni 2012 werden om en bij de 300 respondenten MarCom-specialisten en CEO`s ondervraagd. Uit die interviews blijkt dat de marketeer van morgen zich snel zal moeten kunnen aanpassen en daarbij rekening moet houden met de to...
Lees meerOp 14 september jongstleden werden de resultaten van de CIM-studie 2011/2012 voor pers en bioscoop bekengemaakt. Klik op de PDF om meer te weten te komen over de nieuwe resultaten. ...
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor augustus 2012....
Lees meerThis book draws upon research from around the world (using 110 studies from 23 countries) to show how readers use magazines, what makes the advertising so effective, and why magazine advertising earns a place in mixed-media advertising camp...
Lees meerMindshare geeft een samenvatting van de eerste resultaten van het nieuwe tv-seizoen in het noorden van het land....
Lees meerKunnen we groeien in ons persoonlijk of professioneel leven zonder boeken te lezen? De tijd nemen om relevante boeken te lezen is waarschijnlijk de beste manier om onze bekwaamheden aan te scherpen. Waar het om gaat is : hoe vinden we di...
Lees meerHalf september 2012: de gegevens van de laatste pers- en bioscoopbereikstudie worden bekendgemaakt. Het is het laatste jaar dat enkel het lezersbereik van de papieren versie wordt gemeten. - Het fieldwerk is minstens deels verantwoordelijk v...
Lees meerEen voorstelling in volle ontwikkeling: - De senioren vormen een nieuwe kerndoelgroep voor de symbolische merken met een aangepaste communicatie - Minder gestigmatiseerde senioren: minder plagerijen en karikaturen, de seniors worden m...
Lees meerOver het algemeen zijn het aantal regies die in MediaSpecs staan afgenomen (-1,7%) maar het aantal actieve titels is daarentegen toegenomen (+1,55%) t.o.v. van maart 2012. Dit betekent dat een regie momenteel een grotere groep van media in haar portf...
Lees meer