Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

OMD Flash Reclame-investeringen 2016-05

In de Flash Reclame-investeringen vindt u een overzicht van de maandelijkse MDB-cijfers.   Dankzij onze Flash krijgt u iedere maand inzicht in de investeringen per maand, economische groep en mediumtype en kunt u zo de Belgische reclamemarkt v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Position Paper over Native Advertising

Merken bieden consumenten meer en meer ‘premium content` aan in nauwe samenwerking met media. De merkboodschap wordt aangepast aan het medium en zo goed mogelijk geïntegreerd in de context. Daarnaast wordt gestreefd naar een inhoudelijke meerwaarde...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Analyse CIM Radio 2016-W1

In deze analyse bespreken we kort de consumptie van het medium radio, het bereik en de luisterduur in golf 2016W1. Daarna focussen we op het luisteren via internet en op de verschillende toestellen die we gebruiken om naar radio te luisteren. Afronde...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash – CIM Radio Wave 2016-1

Op 19 mei verscheen golf 2016-1 van de CIM radiostudie. De studie dekt het radio luisteren tijdens het eerste trimester van 2016.   Wil u meer weten over de resultaten van deze golf? Klik dan op de onderstaande PDF....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Audimetrie 2016-05

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen.   Dankzij onze Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noo...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Rio Welcomes the World: A Glimpse of the 2016 Games

Excitement about the Rio Games is running high, and this summer, people will channel it into mobile.   According to a Facebook-commissioned survey by GfK, an average of 72% of people around the world are enthusiastic about the Rio Games. And t...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Vluchtelingen en asielzoekers in dagbladen

Het Fins Cultureel Instituut voor de Benelux en het Fins Instituut in Londen publiceerden dit voorjaar het rapport Vluchtelingen en asielzoekers in dagbladen. Het rapport verscheen eerder al in zijn geheel in het Fins en Engels. Nu is ook een samenva...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Reclame-investeringen 2016-04

In de Flash Reclame-investeringen vindt u een overzicht van de maandelijkse MDB-cijfers.   Dankzij onze Flash krijgt u iedere maand inzicht in de investeringen per maand, economische groep en mediumtype en kunt u zo de Belgische reclamemarkt v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Global entertainment and media outlook 2016-2020

Content = King As content becomes more digitized, streaming is emerging as the dominant digital format – paired with a digital subscription model.   Many of the fastest-growing and most scalable consumer revenue models are based on dig...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 59 60 61 62 63 99 100