Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

OMD Flash Audimetrie 2017-03

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. Klik op 'Lees meer' voor de cijfers van maart.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Radio Golf 2016-3: een analyse door Var

De analyse belicht de algemene evoluties in het Vlaamse radiolandschap op het vlak van marktaandeel en luisterduur, maar gaat deze keer ook in op de luisterduur bij de jongeren, het luisteren via internet en via de autoradio.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Yearly Marketing Survey 2017

De Yearly Marketing Survey van The House of Marketing is een inspiratiebron voor Belgische marketeers om focus te bieden in het snel veranderende marketinglandschap en een kristallen bol om marketingtrends te voorspellen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

UBA Trends Day: e-book

UBA Belgium en Mediahuis Connect bieden u alle key takeaways van 16 maart in een must-read e-book. Ontdek interviews met de sprekers en merkenbouwers, reacties op trends vandaag en morgen, de beste tweets van die dag en nog veel meer.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Doorlichting van het Vlaams Audiovisueel Beleid

Drie pijlers staan centraal in dit onderzoek van Econopolis: het Vlaamse televisielandschap, de efficiëntie en effectiviteit van bestaande steunmiddelen en de analyse van rechtenverdelingen bij audiovisuele televisieproducties.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Hoe organiseren we na 22 maart?

De wereld is het laatste jaar veranderd op maatschappelijk, politiek en economisch vlak. Tom Bellens, eigenaar van Push To Talk, deelt zijn visie als organisator van hoe events veiliger georganiseerd kunnen worden zonder extra opgelegde regels.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 53 54 55 56 57 99 100