IAB MIXX Awards: bekendmaking juryleden

FacebookTwitterLinkedIn

De leden van de vier jury`s die de beste digitale campagnes zullen bekronen tijdens de IAB MIXX Awards zijn gekend.

 

De vier jury`s – ‘Digital Communication`, ‘Innovation`, ‘Media` en ‘Interface` – zullen in eer en geweten de campagnes van acht categorieën beoordelen om er de beste Belgische digitale pareltjes  uit te halen.

 

De vier juryvoorzitters zullen eveneens de ‘Special Jury Awards` onderscheiden, waaronder de ‘Most Promising Agency of the Year`, ‘Agency of the Year` en ‘Advertiser of the Year`.

 

Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards twee persoonlijkheden in de kijker zetten: de digital planners kiezen de ‘Digital Sales Guy/Girl of the Year` en de digital sales guys/girls kiezen de ‘Digital Planner of the Year`.

 

Digital Communication Jury

Yann Balbaert (President) – Air Brussels

Nicolas Bataille – Creaxial

Christophe Crasselts – Social.Lab

Diane Faynsztein – Nestlé

José Fernandez – Digitas Lbi

 

Innovation Jury

Brice Le Blévennec (President) – Emakina Group

Ellen Verhasselt – Nexen

Eric van der Haegen – Targetspot

Sébastien Dellis – Rossel

David Hachez – Emolytics

 

Interface Jury

Koen van Impe (President) – &KOO

Sébastien Doyen – Woorank

Nicolas Finet – Sortlist

Stéphane Leborgne – BNP Paribas

Katya Degrieck – Google

 

Media Jury

Bénédicte Lobelle (President) – Nationale Loterij

Athalie Surkyn – Isobar

Thomas Broeckaert – IPM

Aurore Devos – Disney

Karim Debbah – UBA