
De leden van de vier jury`s die de beste digitale campagnes zullen bekronen tijdens de IAB MIXX Awards zijn gekend.
De vier jury`s – Digital Communication`, Innovation`, Media` en Interface` – zullen in eer en geweten de campagnes van acht categorieën beoordelen om er de beste Belgische digitale pareltjes uit te halen.
De vier juryvoorzitters zullen eveneens de Special Jury Awards` onderscheiden, waaronder de Most Promising Agency of the Year`, Agency of the Year` en Advertiser of the Year`.
Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards twee persoonlijkheden in de kijker zetten: de digital planners kiezen de Digital Sales Guy/Girl of the Year` en de digital sales guys/girls kiezen de Digital Planner of the Year`.
Digital Communication Jury
Yann Balbaert (President) – Air Brussels
Nicolas Bataille – Creaxial
Christophe Crasselts – Social.Lab
Diane Faynsztein – Nestlé
José Fernandez – Digitas Lbi
Innovation Jury
Brice Le Blévennec (President) – Emakina Group
Ellen Verhasselt – Nexen
Eric van der Haegen – Targetspot
Sébastien Dellis – Rossel
David Hachez – Emolytics
Interface Jury
Koen van Impe (President) – &KOO
Sébastien Doyen – Woorank
Nicolas Finet – Sortlist
Stéphane Leborgne – BNP Paribas
Katya Degrieck – Google
Media Jury
Bénédicte Lobelle (President) – Nationale Loterij
Athalie Surkyn – Isobar
Thomas Broeckaert – IPM
Aurore Devos – Disney
Karim Debbah – UBA