IAB MIXX Awards 2018: de vier juryvoorzitters zijn bekend

FacebookTwitterLinkedIn

De voorzitters van de vier jury’s, die tijdens de IAB MIXX Awards de prijs voor de beste digitale campagnes zullen uitreiken, zijn bekend.

De jury’s zullen de campagnes beoordelen in hun respectievelijke categorie: Digital Communications, Innovation, Media en Interface. De voorzitters zullen eveneens de Special Jury Awards onderscheiden, waaronder Most Promising Agency, Agency of the Year en Advertiser of the Year.

De vier juryvoorzitters zijn:

  • Digital Communications: Christine Jean (Head of Marketing, Branding & Media Management bij AG Insurance)
  • Innovation: Wim Decraene (Managing Director van Accenture Digital BeLux)
  • Media: Sonja Klein (CEO van Omnicom Media Group)
  • Interface: Alex Thoré (CRM, Branding & Communication Director bij Proximus)

De prijsuitreikeng en de gala-avond zullen plaatsvinden op woensdag 17 oktober samen met zo’n 500 media- en marketingspecialisten in Tour&Taxis.

Campagnes kunnen ingestuurd worden tot 23 september.