Humo Media compleet na de aanwerving van Catherine Vertriest

FacebookTwitterLinkedIn

Na Thijs Dely, sinds 22 september bij Humo Media, is ook Catherine Vertriest gestart als advertising manager bij de interne regie van Humo. Catherine is licentiaat in de Toegepaste Economische Wetenschappen en heeft een Vlerick-Master in Marketing Management op zak.

 

Catherine deed uitgebreide media-ervaring op als Senior Account Manager bij de toenmalige Vlaamse Media Maatschappij, vandaag Medialaan. Ze werkte bij Inbev, GlaxoSmithKline en Q8 Petroleum. Bij Humo Media zal Catherine onder meer de sectoren Automotive en Dranken (Beers & Spirits) voor haar rekening nemen. Humo Media en Sanoma werken immers sinds september volgens een sectorverdeling, waarbij Humo ook instaat voor alle campagnes van Banking, Energie en IT & Telecom.

 

Met de komst van Catherine is het team van Humo Media weer compleet. Ineke Le Compte neemt het sales management en de B-to-B-communicatie voor haar rekening en rapporteert in deze functie aan commercieel directeur Lisbeth Rillaerts.