nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

Hoe gedijen media in Brugge?

17 december 2018
FacebookTwitterLinkedIn

Brugge is geen stad die ‘mediahub’ schreeuwt, en dat heeft zeker iets met het karakter van de lokale bevolking te maken. De Bruggelingen heten weliswaar fiere mensen te zijn, maar voelen blijkbaar niet de noodzaak om vaak in de schijnwerpers te staan.

Lees het volledige artikel over Brugge als mediacity deze maand in PUB Magazine.

PUB MagazinePUB.be
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

De reclameregie, uw partner in lokale targeting

24 januari 2023

PUB Magazine spreekt (klare) digitale taal

24 oktober 2022

Team Talk Radio: een podcastreeks over reclame

5 juli 2022

Team Talk Radio: drie podcasts over reclame

13 juni 2022
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Senior Media Advisor International

Maison Moderne
Meer jobs

Agenda

Executive Master in Digital Marketing & Communication

4 april | 18:15 - 19:30

RetailDetail Congress

20 april | 12:00 - 23:00

CommPass Media Innovation Session

20 april | 17:30 - 19:30
Bekijk alle Evenementen

Insights

Eye-tracking studie van VUB en Sapience toont verhoogde effectiviteit van reclame in Zerocopy-prints

30 maart 2023

Seen from Space – SVOD in Vlaanderen: US at home

27 maart 2023

GroupM Recession Monitor

27 maart 2023
Meer Insights

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}