Helga Van Hover neemt een participatie van 50% in MobilAd

FacebookTwitterLinkedIn

MobilAd groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde in de OOH-markt en heeft de ambitie om de komende jaren verder te groeien. Om dit te verwezenlijken besliste Vincent Marchal om met Helga Van Hover een sparring partner aan boord te nemen die ook 50% van de aandelen in handen krijgt.

Helga was tot voor kort Managing Partner bij Media Expo en Mediafield. Daarvoor was ze Commercieel Directeur bij Think Media Outdoor en Brand Manager bij The Swatch Group.

MobilAd biedt een ruime waaier aan media-oplossingen om de “consumer on the move” te bereiken en omvat drie pijlers:

  • Truckvertising biedt 6m² visibiliteit op trucks en laat toe om regionaal of nationaal een impactvolle visibiliteit op de autosnelweg te creëren aan een voordelige CPM.
  • Pump Media bestaat uit een selectie media om de bezoekers van benzinestations te bereiken.
  • Parking Media is er voor zowel lokale als nationale adverteerders die in de ‘last-mile’ met de consument willen communiceren.