Heel wat sectoren blijven actief én mensen hebben meer vrije tijd: nu adverteren heeft meer waarde dan ooit

MediaSpecs
FacebookTwitterLinkedIn

Ook al beheerst het coronavirus nu al een maand ons dagelijks leven, toch zijn er nog steeds heel wat sectoren actief. Naast uiteraard de distributie- en de zorgsector die onze grootste waardering genieten, zijn ook nog steeds bedrijven in bijvoorbeeld de bouw- en transportsector aan het werk.

Daartegenover staat wel dat we in ons kot moeten blijven en de consument momenteel dan ook meer vrije tijd heeft dan anders. Deze extra tijd besteedt hij aan pakweg koken, tuinieren, doe-het-zelven, joggen, fietsen, gamen, puzzelen, lezen of andere hobby’s. Ook is er meer aandacht voor het gezin, kinderen en huisdieren en wordt er meer ingezet op online shopping.

Nu adverteren loont dan ook de moeite. Mensen blijven toegankelijk voor uw boodschap en in één klap steunt u er de Belgische mediabedrijven mee die momenteel heel wat speciale acties voor adverteerders hebben lopen.

Alle reclamemedia – zowel print, digitaal als audiovisueel – zijn terug te vinden in de MediaSpecs Database met tarieven, contactgegevens, kalenders en alle andere info die u nodig hebt voor uw mediaplan of perslijst.

Hier een greep uit de beschikbare B2C thema’s in onze database:

Alsook enkele B2B-sectoren en beroepen voor u uitgelicht: