Guido en Boomerang Media gaan strategische alliantie aan: Guido neemt regie van de Boomerang Media-netwerken over

FacebookTwitterLinkedIn

Boomerang Media en Guido gaan een strategische alliantie aan. De regie van de zeven bestaande Indoor Media-netwerken wordt voortaan gecoördineerd door Guido. Deze alliantie kadert in Guido`s strategische doelstelling om zijn huidige jongerendoelgroep te verruimen naar de leeftijdscategorie van 15- tot 44-jarigen en staat in het teken van de Boomerang Group-strategie om zich op zijn Field Marketing activiteiten te focussen.

 

Gebundelde krachten

 

De regieteams van Guido en Boomerang Media zullen vanaf 1 april 2015 nauw samenwerken om de zeven Indoor Media-netwerken commercieel uit te baten. Het gaat over The Cards, Face2Face, Face2Face.aero, (x)Change, H20, B-Mat en B-Bock.

 

Kristof Van Goethem (voormalig sales director van Boomerang Media en sinds 2014 werkzaam bij Guido) zal de samengestelde commerciële ploeg van zes Guido-medewerkers en vier Boomerang-medewerkers samen met Wouter Van Cauwenberge (managing partner van Guido) coördineren. Het hele Indoor Media-team zal gehuisvest worden in het Boomerang House in Brussel.

 

Vlotte overgangsperiode met gegarandeerde kwalitatieve werking

 

Om de vlotte werking en het dagelijkse onderhoud van de Boomerang Media-netwerken te garanderen, werd beslist te blijven samenwerken met Boomerang Field, het support team dat al sinds jaar en dag instaat voor de kwaliteit van de netwerken.

 

Na een contractuele overgangsperiode van drie jaar, heeft Guido de optie om te kiezen voor een volwaardige overname van Boomerang Media, met het behoud van een onderhoudsovereenkomst met Boomerang Field.