Gregory Vandenschrick is de nieuwe Sales Director van RMB

FacebookTwitterLinkedIn

RMB rondt zijn reorganisatie af die op 3 april van start ging. In het directiecomité van de regie moest nog de belangrijke functie van Sales Director worden ingevuld.

Gregory Vandenschrick heeft besloten de uitdaging aan te gaan en begint op 11 juni bij RMB. Hij volgt Antonine Seynaeve op die het bedrijf eind januari verliet.

Gregory Vandenschrick zal een team aanvoeren van 22 medewerkers, verdeeld over vier business units:

  • twee BU’s National Account (nationale mediabureaus en hun adverteerders) aangestuurd door Françoise Massaux en Jean-Sébastien Delvallée
  • één BU Direct Account (directe klanten zonder mediabureau) gecoördineerd door Dominique Beuken
  • de cel Content & Creativity (onlangs gelanceerd als F.L.A.S.H.) die zich toespitst op het creatieve gebruik van de mediamerken, onder leiding van Dimitri Lemmens

Gregory behaalde een EPHEC-diploma en studeerde B2B Marketing aan de ICHEC. In 2001 begon hij zijn loopbaan als Customer Solution Manager bij Tellme en in 2003 werd hij Sales Manager bij Belga. Vijf jaar later stapte hij over naar Groupe Rossel waar hij verschillende functies vervulde. In 2016 werd Gregory benoemd tot Executive Director bij EBP (ondersteuning bij overheidsopdrachten aan bedrijven).

Tijdens zijn carrière bij Rossel, waar hij COO van S2Media en Sales & Marketing Director van Le Soir was, deed hij een rijke ervaring op in people management, het opbouwen van kwaliteitsrelaties met mediabureaus en adverteerders, productlanceringen en bedrijfsreorganisatie.