François Goddet start met nieuwe structuur en nieuwe initiatieven voor ZenithOptimedia België

FacebookTwitterLinkedIn
ZenithOptimedia

François Goddet, de nieuwe CEO van ZenithOptimedia België, creëert een Executive Comittee en benoemt Davy Caluwaerts en Karine Ysebrant tot Deputy Managing Director. Daarnaast neemt Philippe Cavadini (ex Media Brands) de functie van CFO aan. Hij zal zich ook bezighouden met de organisatie en monitoring van het agentschap.

 

Het agentschap wil zich concentreren op de Return on Investment positionering en doet daarvoor beroep op diverse tools die in het wereldwijde netwerk ontwikkeld werden zoals TouchPoints norms, Socialtools, Benchtools, Audience On Demand, enz.

 

Gezien de stijgende complexiteit van het medialandschap wordt de klantenservice hertekend in een structuur onder de naam Catalyst. De Client Manager werkt hier de strategie samen uit met vier senior experts op gebied van kennis van de klant (Strategic Planning), innovatie (Big Idea), nieuwe kanalen (Digital) en data (Business).

 

Verder wordt geïnvesteerd in de ontwikkeling van talent, door een reeks opleidingen en internationale uitwisselingen.