Insights

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The Best Spots during Superbowl XLIX

Le 1er février 2015 a eu lieu la 49e édition du Superbowl. Outre pour les sports, c'est aussi un pic commercial où les entreprises dépensent chaque année des millions de dollars en temps d'antenne.   Ad Age a fait un aperçu des spots...

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Adform RTB Trend Report Europe 2014 Q3

Once again, programmatic trading accelerated throughout Europe. Overall, programmatic ad spending increased 16% from 2Q14 to 3Q14, and year-over-year growth topped 200% from 3Q13 to 3Q14. September 2014 saw rapid growth, with spending 233% higher tha...

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Super Bowl Ad Prices Doubled Since 2003

When Super Bowl XLIX kicks off on February 1, the NFL championship won`t be the only title that`s on the line. With more than a hundred million viewers glued to the TV in the U.S. alone, marketers and advertisers will compete for the unofficial title...

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iMinds Digimeter report 2014

Media and ICT adoption in Flanders   Adoption of computers (both laptops or computers) has stablized at 92,0% (-0,4)*. The laptop remains the most popular type of computer at an adoption of 79,4% (+0,7)*, whereas 54,3% (-1,0)* have access to a...

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Internet in 60 seconds: facts & figures

Souvent, nous nous demandons à des conférences et dans des études quels développements nous attendent encore dans le domaine du online. Mais qu'est-ce qui ce qui se passe réellement dans le monde entier en 60 secondes? Les deux infographies de 2...

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