Chargement Évènements

UBA Trends Day 2015

09:00 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

UBA Trends Day donne un aperçu des nouvelles tendances et évolutions en consumer insights, innovation, techniques de communication et de recherche. Des orateurs internationaux apportent cette inspiration à votre propre entreprise ou marque. L’événement est devenu la référence dans le milieu et offre à plus de 650 professionnels une journée d`inspiration, d’exploration, de plaisir et de networking.

 

Programme:

•    KEYNOTE: Tyler Brûlé, Editor in Chief, Monocle

« Consumer Trends in 2015. Which brands are getting it right? »

•    Michael Yapp, Director the ZOO, Google

« Trends in Mobile. What is the role of mobile technology in the digital discourse? »

•    Nils Müller, CEO TrendOne

« Trends in Technology. What will the world look like in 2025? »

•    Mark Earls, Herdmeister, Herd Consultancy

« Trends in Mass Behaviour. How to innovate through copying? »

•    David Sable, Global CEO, Young & Rubicam

« Trends in the Agency World. How to survive the next decade? »

•    Mark Adams, Founder & Director, The Audience

« Trends in Social Media. How social networks become livingorganisms? »

•    Bob Hoffman, Partner, Type A Group

« Trends in Advertising. Advertising needs troublemakers! »

•    Jacqueline Corbelli, CEO, BrightLine

« Addressable advertising, the new game changer? »

 

Info pratique:

Adresse: Square Brussels, Mont des Arts, 1000 Bruxelles.

Dress code: Tenue de ville.

 

Plus d’info sur le site d’UBA.