UBA Trends Day donne un aperçu des nouvelles tendances et évolutions en consumer insights, innovation, techniques de communication et de recherche. Des orateurs internationaux apportent cette inspiration à votre propre entreprise ou marque. L’événement est devenu la référence dans le milieu et offre à plus de 650 professionnels une journée d`inspiration, d’exploration, de plaisir et de networking.
Programme:
KEYNOTE: Tyler Brûlé, Editor in Chief, Monocle
« Consumer Trends in 2015. Which brands are getting it right? »
Michael Yapp, Director the ZOO, Google
« Trends in Mobile. What is the role of mobile technology in the digital discourse? »
Nils Müller, CEO TrendOne
« Trends in Technology. What will the world look like in 2025? »
Mark Earls, Herdmeister, Herd Consultancy
« Trends in Mass Behaviour. How to innovate through copying? »
David Sable, Global CEO, Young & Rubicam
« Trends in the Agency World. How to survive the next decade? »
Mark Adams, Founder & Director, The Audience
« Trends in Social Media. How social networks become livingorganisms? »
Bob Hoffman, Partner, Type A Group
« Trends in Advertising. Advertising needs troublemakers! »
Jacqueline Corbelli, CEO, BrightLine
« Addressable advertising, the new game changer? »
Info pratique:
Adresse: Square Brussels, Mont des Arts, 1000 Bruxelles.
Dress code: Tenue de ville.
Plus d’info sur le site d’UBA.