Un événement à faire connaître? Faites-le nous savoir.

Contenu introuvable.

Chargement Évènements
12:30 - 18:00

Programmatic Day

On June 6th, Media Marketing and Gamned! will be hosting the 1st event of the Programmatic Day. This exclusive event is aimed at revealing the full potential of programmatic advertising through the voices of advertisers and digital experts.

Voir les détails
12:30 - 18:00

Digital Transformation Summit

Digital transformation is leading change in a fast changing economy. Disruptive digital technologies are profoundly transforming the way business and organizations are evolving. Join us on June 7 for an afternoon of conferences on this (r)evolution.

Voir les détails
08:30 - 12:00

BTOB Awards Insights

Au cours de cet événement BTOB Insights, les cases d'or de 2018 seront discutés plus en profondeur, mais aussi les meilleures pratiques de marketing BTOC appliquées au BTOB avec Alex Thore et Olivier De Laet.

Voir les détails
09:30 - 13:30

PUB Club : Bpost In-Home Advertising Academy

Quelles données utiliser pour rendre vos campagnes Direct Mail et Door to Door encore plus percutantes ? Découvrez-en davantage lors d’une session « In-Home Advertising tips & tricks » présentée par bpost media, le centre d’expertise de bpost.

Voir les détails
18:00 - 21:00

Belga Club : Porte-paroles et passions

Plusieurs porte-paroles actifs en Belgique partageront leurs passions personnelles en faisant appel à vos sens. Carl De Moncharline a accepté d’accueillir ses confrères et consoeurs porte-paroles dans son tout nouveau bar premium privé.

Voir les détails
08:00 - 23:30

Cannes Lions

Cannes Lions is the International Festival of Creativity and takes place from 17 to 21 June. Every year, Cannes Lions explores the value of creativity in branded communications.

Voir les détails
12:00 - 14:00

BMMA Lunch : Nicolas Lambert

Is a more human-centric deal between consumers and the industry possible? Managing Director Nicolas Lambert will explain how Fairtrade Belgium is trying to create a human chain around a common ideal, an interesting example of 'purpose-led marketing'.

Voir les détails