FAM, de nieuwe BAM Expert Hub voor vrouwen: Nancy Delhalle wordt voorzitter

FacebookTwitterLinkedIn

BAM heeft een nieuwe Expert Hub. FAM, de Female Association of Marketing, wil de unieke en complementaire waarde van vrouwen in de marketingsector in de schijnwerpers plaatsen en het ‘glazen plafond’ doorbreken.

Nancy Delhalle, CMO van Serviceplan, wordt voorzitter van de nieuwe Expert Hub. Ze verklaart: “Er is geen onderscheid meer tussen mannen en vrouwen. Het is dan ook belangrijk dat ook vrouwen deel uitmaken van managementcomités en raden van bestuur en zich niet enkel op het operationele focussen. Om nog meer stappen in die richting te zetten, richten we binnen BAM de Expert Hub FAM op”.

Delhalle wordt bijgestaan door Karima Ghozzi (Woordvoerder, Delhaize) en Ann Hoerée (Head of Agencies, Facebook).

 

FAM wil nieuwe ideeën genereren om dit doel te bereiken en dat in samenwerking met alle actoren in de sector: adverteerders, communicatie- en mediabureaus, advieskantoren, digitale platforms, rekruteringsbureaus, scholen, overheidsorganisaties, enz.

Naast partnerships met andere organisaties plannen de initiatiefnemers content, opleidingen en links met bestaande events. De ideeën zullen geconcretiseerd worden tijdens een aantal bijeenkomsten. Die vinden plaats op 24 september, 26 oktober en 26 november, telkens van 12u tot 14u bij Serviceplan (Bovenberg 124, 1150 Brussel).

Hierdoor wil de Expert Hub op termijn de referentie worden voor alle vrouwelijke marketingkwesties.