Eerste Sanoma Media Parade met meer dan 300 aanwezigen

FacebookTwitterLinkedIn

Op de Midzomerdag 21 juni bracht Sanoma Media België meer dan 300 mediamensen bij elkaar, voor een programma van 30 sessies over 6 zalen. De bezoekers staken hun licht op tijdens presentaties over internationale media research, nieuwe technieken voor brand activation en customer loyalty, creatieve reclametoepassingen, de nieuwste customer trends en crossmediale strategieën.

Er was aandacht voor de eigen merkenpolitiek rond Libelle/Femmes d`Aujourd`hui, Flair en Story. Social media en community kwamen ook in diverse voordrachten aan bod.

 

De CEO`s kregen een eigen podium op de middag. Aimé Van Hecke (CEO Sanoma Media Belgium) en Harri-Pekka Kaukonen (President en CEO van Sanoma) benadrukten dat Sanoma in de toekomst meer dan ooit multi-media actief zal zijn en via alle beschikbare platformen verder aan de mediamerken zal bouwen.

 

De Sanoma Media Parade was al een succesvolle formule in Nederland. De eerste sessie in België is zeker voor herhaling vatbaar, met of zonder de aanwezigheid van de Cannes-bezoekers.