Dirk Rodriguez (Vino Magazine – Vinopres): “Ondanks alles bleef de Belg zijn fles wijn omarmen”

FacebookTwitterLinkedIn

Om met de deur in huis te vallen: ja, het was een jaar vol uitdagingen. Maar ondanks een annus horribilis voor de horeca en evenementensector, bleef de Belg gelukkig zijn fles wijn omarmen“, bevestigt Dirk Rodriguez (Vinopres), hoofdredacteur van Vino Magazine.

Via de drie dagbladen waarmee Vino verdeeld wordt bereiken we om en bij de 900.000 lezers. Voeg daar nog de 150.000 wijnliefhebbers bij die we online bereiken via onze Vino-websites en Facebookpagina’s.” Online verkoop heeft in 2020 aan belang gewonnen, merken ze ook bij Vinopres. “In die mate dat het waarschijnlijk een vaste plaats verworven heeft op de wijnmarkt.

Dat brengt ook het nodige aanpassingsvermogen met zich mee. “Vermits online betekent dat je de wijnliefhebbers niet (of nauwelijks) fysiek ziet, betekent dit natuurlijk dat we op een andere manier moeten communiceren.

Daarbij wil Vinopres graag de hand reiken. “We moedigen u dan ook aan om dat doordacht te doen, en wat dat betreft kan u altijd met ons overleggen om samen te kijken wat de beste opties zijn om onze media, offline en online, en tools voor evenementen (zoals ons nieuw mobiel pop-uprestaurant) doeltreffend te gebruiken“.

Raadpleeg de reclametarieven en contactgegevens van Vinopres in de MediaSpecs Database.