Déborah De Klerck neemt de leiding over bij Famous Relations

FacebookTwitterLinkedIn

Na meer dan 5 jaar bij het agentschap, eerst als Senior PR Manager en vervolgens als PR Director, neemt Déborah De Klerck de leiding over bij Famous Relations. Déborah De Klerck heeft 11 jaar ervaring in PR en begon haar carrière in 2012 bij Porter Novelli.

Na het vertrek van de vorige Managing Director, Kathy Van Looy, die haar professionele carrière 180° omsloeg, nam Déborah De Klerck de leiding van het PR-bureau ‘ad interim’ over. Eind 2022 benoemde Francis Lippens, CEO van FamousGrey (de reclame-‘grote zus’ van Famous Relations), Déborah De Klerck officieel tot Managing Director van Famous Relations.

Die overgangsperiode na het vertrek van Kathy is voor mij een prachtige kans geweest“, zegt Déborah De Klerck. “Ik heb de kans gekregen om me voor 100% onder te dompelen in een functie die discipline en visie vereist en die het beste in zijn team naar boven wil halen“, legt de nieuwe Managing Director uit.

Francis Lippens, CEO bij FamousGrey, is tevreden met de nieuwe rol van Déborah De Klerck: “Na de groei van onze strategische en creatieve teams en de versterking van onze commerciële afdeling was het belangrijk om het management van Famous Relations opnieuw voort te zetten. Ik ben heel blij dat Déborah deze nieuwe rol op zich heeft genomen en ik ben ervan overtuigd dat zij in staat zal zijn het agentschap verder te ontwikkelen en onze relaties met onze bestaande klanten te optimaliseren.

Het PR-bureau Famous Relations, dat zoals de meeste agentschappen van de WPP Group onlangs naar centrum ​Brussel is verhuisd, werd opgericht in 2014 en is gespecialiseerd in persrelaties en influencer marketing. Al bijna een decennium lang bedient het storycrafting-agentschap van de WPP Group klanten in verschillende sectoren, waaronder Proximus, Coca-Cola, Garmin, Philips, NN, Constructiv en Campari.