De Persgroep Advertising neemt Spotify in regie

FacebookTwitterLinkedIn

De Persgroep Advertising verkoopt voortaan de online displayposities op de streaming muziekservice Spotify en voegt zo een nieuw digitaal aanbod toe aan haar portfolio.

 

Spotify is een sterk, jong en aantrekkelijk merk dat inspeelt op de on-demand trend: gebruikers willen op elk moment en op elke plaats toegang hebben tot de muziek waarvan ze houden. Meer dan 75 miljoen mensen over de hele wereld streamen muziek via Spotify op hun digitale apparaten. Hierdoor haalt de Persgroep Advertising het ideale platform voor adverteerders in huis om hun doelpubliek te bereiken op het moment dat telt.

 

Barbara Vangheluwe, Commercieel Directeur van de Persgroep Advertising: “Spotify is de perfecte aanvulling op de jonge en aantrekkelijke digitale platformen die we vandaag al in huis hebben. Alleen al op het eerste gezicht zie ik interessante combinaties voor adverteerders, inhoudelijk en creatief. Spotify bevestigt wat we zijn: jong, digitaal én vernieuwend, en daar gaan we voor”.

 

Tom Segers, Managing Director Spotify Benelux: “Om de exponentiële groei van Spotify bij te houden, hebben we ervoor gekozen om in zee te gaan met een partner die de juiste match heeft met ons premium merk. De Persgroep is bovendien sinds de start van Spotify in 2011 een van onze belangrijkste partners geweest in het ondersteunen van onze lancering. Deze samenwerking zal ook het huidige Spotify team (Evelien De Keukeleire en Sander Loncke) toelaten om meer strategisch te gaan samenwerken met enkele key adverteerders en het merk Spotify verder te laten groeien in de Belgische markt”.