De juryvoorzitters van de IAB MIXX Awards 2016 zijn bekendgemaakt

FacebookTwitterLinkedIn

De vier juryvoorzitters, die de beste digitale campagnes zullen bekronen tijdens de IAB MIXX Awards 2016, zijn bekendgemaakt. Ook de categorieën kregen een nieuwe structuur.

 

“Voor deze nieuwe editie van de IAB MIXX Awards hebben we de categorieën in een nieuwe structuur gegoten, zodat de presentatie duidelijker wordt en in lijn is met de evolutie van de markt. Ook dit jaar is het IAB trots om te mogen rekenen op persoonlijkheden van het hoogste niveau voor het voorzitterschap van de vier jury`s”, aldus Patrick Steinfort, voorzitter van IAB Belgium.

 

De vier jury`s ‘Digital Communications`, ‘Innovation`, ‘Media` en ‘Interface` zullen in eer en geweten de campagnes van 8 categorieën beoordelen om er de beste Belgische digitale pareltjes uit te halen.

 

De juryvoorzitters zullen eveneens de ‘Special Jury Awards’ onderscheiden waaronder de ‘Most Promising Agency`, de ‘Agency of the Year` en de ‘Advertiser of the Year`.

 

Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards twee persoonlijkheden in de kijker zetten: de digital planners kiezen de ‘Digital Sales Girl/Guy of the Year’ en de digital sales girls/guys kiezen de ‘Digital Planner of the Year’.

 

De vier juryvoorzitters zijn:

– Digital Communications: An Van den Cruyce – Managing Director – Air Brussels

– Innovation: Brice Le Blévennec – CEO – Emakina Group

– Media: Bénédicte Lobelle – Digital Business Strategy, Digital Media & Digital Product Development – Nationale Loterij

– Interface: Koen van Impe – Founding Partner – Heaven Can Wait / &KOO