Custom Regie doet naast de regie van PUB nu ook die van MediaSpecs

Custom Regie / MediaSpecs / PUB
FacebookTwitterLinkedIn

MediaSpecs vertrouwt het commercialiseren van zijn website en newsletter toe aan Custom Regie. Bovendien zal de newsletter voortaan wekelijks in plaats van maandelijks verschijnen.

Adverteren op het platform van MediaSpecs gebeurt vanaf september via Custom Regie. Muriel Dressen wordt het centrale aanspreekpunt voor advertenties op de website en in de newsletter van MediaSpecs.

Om nog beter te kunnen inspelen op de actualiteit zal de MediaSpecs Newsletter overigens wekelijks in plaats van maandelijks verschijnen. Elke maandag krijgen dan enkele duizenden mediaprofessionals een handig overzicht van de gebeurtenissen van de voorbije week in hun mailbox.

One-stop-shop voor B2B mediacampagnes

Custom Regie heeft onder andere reeds PUB in portefeuille en kan aan adverteerders nu een combinatie met MediaSpecs voorstellen. Op deze manier biedt Custom Regie een one-stop-shop formule aan om alle actoren op het gebied van marketing, communicatie, productie, creatie en media te bereiken. Dit zowel voor operationele, strategische als uitvoerende functies.

Enerzijds kunnen campagnes op MediaSpecs zo uitgebreid worden met 2.500 adressen van kaderleden en decision makers via PUB. Anderzijds kunnen advertenties naar de abonnees van PUB aangevuld worden met 10.000 adressen van mediaspecialisten via MediaSpecs.

De unieke troef is dat de adressenbestanden van MediaSpecs en PUB uitermate complementair zijn: slechts 5% van de adressen zijn identiek, wat overeenkomt met amper 625 vakmensen die beide media ontvangen.

“We bereiken met MediaSpecs News en de Newsletter iedereen die professioneel met media bezig is. Door de commercialisering van de reclameruimte via Custom Regie schakelen we nu een versnelling hoger. Het gecombineerde aanbod met PUB laat aan B-to-B-adverteerders toe om voortaan ALLE marketing- en communicatieprofessionals te bereiken met een one-stop-shop formule”, licht Bart Kuypers toe.

Bij Custom Regie is general manager Thierry Magerman alvast enthousiast: “Al 10 jaar biedt MediaSpecs een professionele databank aan die rijk aan gegevens, duidelijk in gebruik en correct is. Het is het referentieplatform voor de diverse profielen binnen de media. Daarnaast is PUB al meer dan 40 jaar het referentiemedium voor decision makers en van reclamecreatieven in België. Vanuit strategisch oogpunt is het interessant om de B2B-markt in de domeinen marketing, communicatie, creatie en media één gezamenlijk reclame-aanbod voor te schotelen. Naast online campagnes bij PUB en MediaSpecs zijn ook dedicated campaigns mogelijk met een afgelijnd bereik voor jobaanbiedingen of voor het creëren van specifieke content in beide media”.

Voor Philippe Warzée, uitgever-directeur van PUB, is “de complementariteit tussen PUB en MediaSpecs heel duidelijk. Dat deze twee mooie merken samen de markt optrekken, doet me veel plezier”.

 

Benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden en tarieven om te adverteren op MediaSpecs?
Ontdek hier op onze mediakit.